Blog

Evidence Based πρακτικές

Μελέτη για τον αντίκτυπο της πανδημίας στη μάθηση 2021

Το παρόν άρθρο / Μελέτη της Understood αποκαλύπτει τις ακαδημαϊκές, συναισθηματικές, οικονομικές διαστάσεις και επιπτώσεις της απομακρυσμένης μάθησης! Σχεδόν ένα 60% των γονέων παιδιών που παρουσιάζουν διαφορές στη μάθηση και στη σκέψη λένε πως τα παιδιά τους έχουν μείνει πολύ πίσω και δεν...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μείωση αισθητηριακών ευαισθησιών

Αισθητηριακές Διαταραχές & Μείωση Αυτών Teresa Garland, MOT, OTR Όλοι έχουμε δουλέψει με παιδιά που είναι ευαίσθητα στον ήχο, στα φώτα, στο άγγιγμα, στις μυρωδιές, στις γεύσεις ή στον πόνο. Κάποια παιδιά είναι ευαίσθητα στα πάντα. Ήμουν ένα από αυτά τα παιδιά και ακόμα έχω πολλές...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Στρατηγικές για μαθητές που δυσκολεύονται με τον αδόμητο χρόνο

Ο αδόμητος χρόνος μπορεί να δυσκολεύει πολύ τους μαθητές με άγχος, Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) ή Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Η φύση των χρονικών αυτών περιόδων μπορεί να ενθαρρύνει κάποιους μαθητές να εκδηλώνουν συναισθηματικές και συμπεριφοριστικές...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Λογοθεραπευτές και Αυτισμός: Πόσο έχουμε προχωρήσει!

Ο κορυφαίος κλινικός μελετητής για τον αυτισμό, αναλογίζεται τον επεκτεινόμενο ρόλο των παθολόγων Λόγου-Ομιλίας (ή λογοθεραπευτών) στη θεραπεία του αυτισμού—και την ανάγκη να συνεχίσουμε να υπερασπιζόμαστε αυτόν τον ρόλο. ΑΠΟ ΤΟΝ BARRY M. PRIZANT Αυτή τη στιγμή διανύω το 47ο έτος της...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μια αποτελεσματική μέθοδος για να ανασηκώσετε το εμπρόσθιο μέρος της γλώσσας

Χαίρετε! Θέλετε να μάθετε μια καταπληκτική μέθοδο ανύψωσης του εμπρόσθιου μέρους της γλώσσας για την καλή προφορά ήχων όπως το /s, καθώς και τα «sh», «ch» και «l»; Η απάντηση βρίσκεται σε μερικές σημαντικές λέξεις: σύσπαση του μεσαίου μέρους της γλώσσας. Η σύσπαση του μεσαίου μέρους της...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Παρέμβαση για τη βελτίωση της κατανόησης σε παιδιά ηλικίας 4-6 ετών με ειδική γλωσσική διαταραχή

Δεν αποτελεί έκπληξη ότι τα παιδιά πρέπει να μπορούν να κατανοήσουν τη γλώσσα για να έχουν καλή επίδοση στο σχολείο. Πρέπει να κατανοούν και αυτό που αναφέρεται ξεκάθαρα (αναφορική κατανόηση) και αυτό που υπονοείται (συμπερασματική κατανόηση). Αυτά τα ενοχλητικά συμπεράσματα! Είναι τόσο...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Φωνολογική διαταραχή, γλωσσική διαταραχή και οικογενειακό ιστορικό για δυσλεξία

Φωνολογική διαταραχή, γλωσσική διαταραχή και οικογενειακό ιστορικό για δυσλεξία: Μια «τριπλής ατυχίας» επίδραση στη γραφή και την ανάγνωση Οι συγγραφείς αυτής της μελέτης βρήκαν ότι η φωνολογική διαταραχή, η γλωσσική διαταραχή και το οικογενειακό ιστορικό για δυσλεξία, όλα αυτά έχουν επίδραση...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αφηγηματική παρέμβαση για ΔΑΦ

Οι λογοθεραπευτές βλέπουν πολλά παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες σε εργασίες που έχουν να κάνουν με την αφήγηση. Όταν τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης κατά την προσχολική ηλικία ξεκινούν να κατανοούν τη γραμματική της ιστορίας, τα παιδιά με αυτισμό ή/και αναπτυξιακές γλωσσικές διαταραχές συχνά...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Βελτίωση εκφραστικών γραμματικών δεξιοτήτων στον πραγματικό κόσμο

Οι προσεκτικά ελεγχόμενες μελέτες που έχουν διεξαχθεί από εκπαιδευμένους επιστημονικούς συνεργάτες είναι τέλειες, αλλά δεν είναι εκπληκτικό όταν οι ερευνητές συνεργάζονται με τους λογοθεραπευτές; Οι Smith-Lock et al. έκαναν ακριβώς αυτό για αυτήν τη μελέτη, καθώς δοκίμασαν μια παρέμβαση στην...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Κοινωνική λειτουργία μετά από παιδιατρική τραυματική εγκεφαλική βλάβη (pTBI)

Καθώς αυξάνεται η ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από την παιδιατρική τραυματική εγκεφαλική βλάβη (pTBI), ίσως βρεθείτε να αναλάβετε τις υποθέσεις των περισσότερων από αυτά τα παιδιά πριν μάθετε ακριβώς τι να κάνετε μαζί τους. Λογοθεραπευτές και άλλοι επαγγελματίες (σχολικοί ψυχολόγοι,...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ