Σε αυτό το βιντεοσκοπημένο σεμινάριο, διάρκειας 3 ωρών, οι συμμετέχοντες θα παρακολουθήσουν μια εργαλειοθήκη πρακτικών στρατηγικών για την αξιολόγηση, τη διαχείριση και την πρόληψη δύσκολων συμπεριφορών σε παιδιά και εφήβους με αυτισμό. Η Dolly Bhargava MS, SLP, πήρε πτυχίο στην Εφαρμοσμένη Επιστήμη Παθολογίας του Λόγου από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ και έχει έναν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο του Νιούκασλ. Το σεμινάριο έχει ελληνικούς υπότιτλους.
Πρόγραμμα Σεμιναρίου
Παρακολουθήστε το όποτε θέλετε, όπου θέλετε, σε PC, tablet ή smartphone
Τι θα μάθετε:
✔ Μια εργαλειοθήκη με πρακτικές στρατηγικές για την αξιολόγηση, τη διαχείριση και την πρόληψη προκλητικών συμπεριφορών σε παιδιά και εφήβους με Διαταραχή του Φάσματος του Αυτισμού
✔ Πρακτικά εργαλεία για την ανάπτυξη ενός σχεδίου υποστήριξης της συμπεριφοράς που μπορείτε να εφαρμόσετε άμεσα με το παιδί σας στο περιβάλλον σας
✔ Βοηθήστε τα παιδιά με ΔΑΦ να αντεπεξέλθουν σε μη δομημένες στιγμές
✔ Χρησιμοποιήστε συστήματα οπτικής επικοινωνίας για να βοηθήσετε στη βελτίωση της επικοινωνίας, του παιχνιδιού, της θετικής ταυτότητας και της συμπεριφοράς
Περιγραφή
Οι Στρατηγικές Υποστήριξης Θετικής Συμπεριφοράς για Μαθητές με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι ένα διαδικτυακό μάθημα με αυτοματοποιημένο ρυθμό που θα σας εφοδιάσει με μια εργαλειοθήκη πρακτικών στρατηγικών για την ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος που υποστηρίζει καλύτερα τα παιδιά και τους εφήβους με ΔΑΦ και έχει θετικό αντίκτυπο στους άλλους. Θα είστε σε θέση να βοηθήσετε το παιδί σας να επιτύχει καλύτερα επικοινωνιακά, κοινωνικά, συναισθηματικά, συμπεριφορικά και μαθησιακά αποτελέσματα. Θα μάθετε επίσης μια σειρά από στρατηγικές διαχείρισης της συμπεριφοράς για να ανταποκριθείτε αποτελεσματικά στην προκλητική συμπεριφορά και να αναπτύξετε ένα σχέδιο πρόληψης.
Αυτό το διαδικτυακό μάθημα με αυτορυθμιζόμενη παρακολούθηση χωρίζεται σε τρεις ενότητες:
Ενότητα 1, Εισαγωγή στη Διαταραχή του Φάσματος του Αυτισμού
- Ορισμός της ΔΑΦ
- Υποκατηγορίες της ΔΑΦ
- Χαρακτηριστικά της ΔΑΦ
- Επίδραση των χαρακτηριστικών στην κοινωνική επικοινωνία, τη μάθηση και τη συμπεριφορά
- Έναρξη της ΔΑΦ
- Διαγνωστική διαδικασία
- Αιτίες της ΔΑΦ
- Επιπολασμός της ΔΑΦ
Ενότητα 2, Υποστήριξη θετικής συμπεριφοράς
- Μάθετε για τη συλλογή δεδομένων (ένταση, συχνότητα, διάρκεια)
- Συμπλήρωση μιας λειτουργικής αξιολόγησης συμπεριφοράς
- Προσδιορισμός των εκλυτικών παραγόντων και των λειτουργιών των προκλητικών συμπεριφορών
- Μάθετε και προσδιορίστε ασφαλείς και κατάλληλες στρατηγικές διαχείρισης της αποκλιμάκωσης της συμπεριφοράς
- Μάθετε και προσδιορίστε τις κατάλληλες στρατηγικές ελαχιστοποίησης και πρόληψης της συμπεριφοράς
- Ανάπτυξη εξατομικευμένου σχεδίου υποστήριξης της συμπεριφοράς
- Μάθετε και προσδιορίστε τις κατάλληλες στρατηγικές και εργαλεία για να βοηθήσετε έναν μαθητή να αναπτύξει γνωστικές, επικοινωνιακές, συμπεριφορικές και κοινωνικές δεξιότητες.
Ενότητα 3, Υποστήριξη θετικής συμπεριφοράς και διαταραχή του αυτιστικού φάσματος
- Βοηθήστε τους μαθητές με ΔΑΦ να αντιμετωπίσουν την αλλαγή
- Βοηθήστε τους μαθητές με ΔΑΦ να ανταπεξέλθουν σε μη δομημένες ώρες
- Βοηθήστε τους μαθητές με ΔΑΦ να ανταπεξέλθουν στις μεταβάσεις μεταξύ δραστηριοτήτων, ανθρώπων ή χώρων
- Βοηθήστε τους μαθητές με ΔΑΦ να αναπτύξουν επικοινωνιακές δεξιότητες
- Χρησιμοποιήστε συστήματα οπτικής επικοινωνίας για να βοηθήσετε στη βελτίωση της επικοινωνίας, του παιχνιδιού και της θετικής ταυτότητας
- Ανάπτυξη Ατομικού Εκπαιδευτικού Σχεδίου
Συχνές Ερωτήσεις
Πότε ξεκινά και τελειώνει το σεμινάριο;
Το σεμινάριο ξεκινά τώρα και δεν τελειώνει ποτέ! Είναι ένα εντελώς self-paced διαδικτυακό μάθημα - εσείς αποφασίζετε πότε ξεκινάτε και πότε τελειώνετε.
Πώς λαμβάνω το πιστοποιητικό παρακολούθησης;
Το λαμβάνετε σε ηλεκτρονική μορφή μέσω email, αυτόματα από το σύστημα, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.
Πόσο καιρό έχω πρόσβαση στο σεμινάριο;
Εφ' όρου ζωής. Μετά την εγγραφή, έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε αυτό το σεμινάριο για όσο χρονικό διάστημα θέλετε - σε όλες τις συσκευές που διαθέτετε.
Dolly Bhargava MS, SLP
Πήρα πτυχίο στην Εφαρμοσμένη Επιστήμη Παθολογίας του Λόγου από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο του Νιούκασλ. Στα μέσα της καριέρας μου, συνειδητοποίησα ότι το πάθος μου ήταν να παρέχω υποστήριξη σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες. Έτσι, άρχισα να εργάζομαι εκτενώς με άτομα που αντιμετώπιζαν δυσκολίες αυτού του είδους σε διάφορα περιβάλλοντα, όπως οικογενειακές κατοικίες, κέντρα παιδικής φροντίδας, σχολεία, φροντίδα ανάπαυλας, επιλογές μετά το σχολείο, υπηρεσίες απασχόλησης και υπηρεσίες αναμόρφωσης.
Δημιούργησα αυτό το online σεμινάριο για να εφοδιάσω τους γονείς, το προσωπικό παιδικής φροντίδας, τους εκπαιδευτικούς και το προσωπικό φροντίδας νέων και ατόμων με αναπηρία με γνώσεις, δεξιότητες και εργαλεία για να μεταμορφώσουν τη ζωή των ατόμων που υποστηρίζουν.
Το παρόν online σεμινάριο βασίζεται στην πρακτική σοφία που συγκέντρωσα από την εργασία μου με άτομα που αντιμετωπίζουν συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, τις οικογένειές τους και το απίστευτο προσωπικό παροχής φροντίδας κατά την τελευταία εικοσαετία. Ελπίζω ότι αυτό το σεμινάριο θα σας ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ – ΕΝΙΣΧΥΣΕΙ – ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ να συνεχίσετε να υποστηρίζετε τους μαθητές προκειμένου να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους.
Μπορεί να σας ενδιαφέρουν
Δείτε μια λίστα με τις επιλογές μας.