Παρακολουθήστε το όποτε θέλετε, όπου θέλετε, σε PC, tablet ή smartphone
Τι θα μάθετε
✔ Αναφορά 3 στρατηγικών που βασίζονται σε έρευνα και ενισχύουν την απομνημόνευση λεξιλογίου
✔ Συνδέστε 3 μελέτες ερευνητικής προσέγγισης στο λεξιλόγιο με θεραπευτικές δραστηριότητες που έχουν αποδεδειγμένα αποτελέσματα
✔ Συνοψίστε τη διαφορά μεταξύ του τρόπου με τον οποίο τα νεότερα και τα μεγαλύτερα σε ηλικία παιδιά δημιουργούν κατηγορίες λεξιλογίου
✔ Προσδιορίστε δύο είδη λαθών λεξιλογίου που γίνονται τυπικά από δίγλωσσα παιδιά
Περιγραφή
Συνήθως τα παιδιά στην ανάπτυξη μαθαίνουν χιλιάδες νέες λέξεις στο δημοτικό χωρίς να καταβάλλουν ιδιαίτερο κόπο. Οι δυσκολίες εκμάθησης και απομνημόνευσης νέου λεξιλογίου είναι συνήθεις σε νέες παραπομπές και αντανακλώνται στους στόχους.
Μάθετε τι επηρεάζει αρνητικά την απομνημόνευση λεξιλογίου και ενημερωθείτε σχετικά με στρατηγικές που βασίζονται στην έρευνα και μπορούν να βοηθήσουν να γεφυρωθεί το χάσμα.
Πρόγραμμα Σεμιναρίου
Συχνές Ερωτήσεις
Πότε ξεκινά και τελειώνει το σεμινάριο;
Το σεμινάριο ξεκινά τώρα και δεν τελειώνει ποτέ! Είναι ένα εντελώς self-paced διαδικτυακό μάθημα - εσείς αποφασίζετε πότε ξεκινάτε και πότε τελειώνετε.
Πώς λαμβάνω το πιστοποιητικό παρακολούθησης;
Το λαμβάνετε σε ηλεκτρονική μορφή μέσω email, αυτόματα από το σύστημα, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.
Πόσο καιρό έχω πρόσβαση στο σεμινάριο;
Εφ' όρου ζωής. Μετά την εγγραφή, έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε αυτό το σεμινάριο για όσο χρονικό διάστημα θέλετε - σε όλες τις συσκευές που διαθέτετε.
Scott Prath, M.A., CCC-SLP
Ο Scott εργάζεται ως δίγλωσσος λογοπαθολόγος από το 2004 και είναι Αντιπρόεδρος του Bilinguistics Speech and Language Services στο Όστιν, Τέξας. Ο Scott κάνει παρουσιάσεις σε λογοπαθολόγους σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και μεταφράζει για την ισπανόφωνη κοινότητα του Όστιν.
Έχει εργαστεί στην πρώιμη παρέμβαση και επί του παρόντος εργάζεται με δίγλωσσα παιδιά σε σχολεία και κλινικά πλαίσια. Η έρευνά του επικεντρώνεται στην ανάπτυξη πρωτοκόλλων, σε υλικό για την προσωπική ανάπτυξη με στόχο την καλύτερη προσέγγιση ειδικού πληθυσμού όπως ο αυτισμός, η υπερωιοφαρυγγική ανεπάρκεια (ΥΦΑ) και οι σπουδαστές δεύτερης γλώσσας. Προσφάτως επικεντρώθηκε στον ορθό προσδιορισμό και την αξιολόγηση του πληθυσμού ειδικής αγωγής. Ο Scott έχει συγγράψει και συσυγγράψει πολλά βιβλία και αξιολογήσεις, περιλαμβανομένων ενδεικτικά: Literacy-Based Speech and Language Therapy Activities, Curriculum-based Speech Therapy Activities και Bilingual Articulation and Phonology Assessment (BAPA)