Μάθετε πώς θα εφαρμόσετε εργοκεντρικές προσεγγίσεις σε παιδιά με ΔΕΠΥ, έχοντας ως οδηγό την περίπτωση ενός 10-χρονου αγοριού. Η δρ Nicole Quint, μέσα από ένα σεμινάριο 2,5 ωρών, εμβαθύνει στην κατανόηση των πολύπλευρων πτυχών της διαταραχής, καθοδηγεί βήμα-βήμα τη θεραπευτική διαδικασία και αναλύει προσεγγίσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της σχολικής επίδοσης των παιδιών. Το σεμινάριο προσφέρει πολύτιμα εργαλεία για την αποτελεσματική εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη. Το σεμινάριο έχει ελληνικούς υπότιτλους.


Παρακολουθήστε το όποτε θέλετε, όπου θέλετε, σε PC, tablet ή smartphone

Μαθησιακοί στόχοι

Οι συμμετέχοντες θα αναλύσουν μια περίπτωση παιδιού με ΔΕΠΥ χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση από πάνω προς τα κάτω και μια πολυδιάστατη διαδικασία αξιολόγησης για να προσδιορίσουν τις ανάγκες έργου.

Οι συμμετέχοντες θα προσδιορίσουν τεκμηριωμένες παρεμβάσεις για να στηρίξουν παρεμβάσεις που προωθούν την απόδοση στις δραστηριότητες της καθημερινότητας (ADL), την εκπαίδευση, τον ύπνο και τις οργανικές καθημερινές δραστηριότητες (IADL) για την περιπτωσιολογική μελέτη.

Οι συμμετέχοντες θα συνδυάσουν τεκμηριωμένες παρεμβάσεις για να συνθέσουν εργοκεντρικές θεραπείες για την περιπτωσιολογική μελέτη.



Επιλέξτε τρόπο πληρωμής


Περιγραφή

Το περιεκτικό αυτό μάθημα επικεντρώνεται στην εφαρμογή εργοκεντρικών προσεγγίσεων (ουσιαστικές και σκόπιμες δραστηριότητες) για παιδιά με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), εστιάζοντας στην περίπτωση ενός 10-χρονου αγοριού. Οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν τις πολύπλευρες πτυχές της ΔΕΠΥ, θα κατανοήσουν τις αναπτυξιακές αποχρώσεις των παιδιατρικών περιπτώσεων και θα αναλύσουν βήμα-βήμα τις θεραπευτικές διαδικασίες και τον κλινικό συλλογισμό.

Χρησιμοποιώντας ουσιαστικές και σκόπιμες δραστηριότητες μέσω του εργοθεραπευτικού μοντέλου του ανθρώπινου έργου, οι παιδιατρικοί θεραπευτές μπορούν να μεγιστοποιήσουν τα επιτυχή αποτελέσματα σε νευροαποκλίνοντα παιδιά αξιοποιώντας τις προσεγγίσεις που βασίζονται στα δυνατά σημεία, τη βούληση και την εξοικείωσή τους. Το μάθημα αυτό είναι κατάλληλο για φυσιοθεραπευτές, λογοθεραπευτές/λογοπαθολόγους, ψυχολόγους, ειδικούς εκπαιδευτικούς, διευθυντές εκπαίδευσης και κάθε επαγγελματία που δουλεύει με νευροαποκλίνοντα παιδιά. Μέσα από αυτό θα μάθουν περισσότερα για το πώς να εστιάζουν σε λειτουργικά αποτελέσματα ενισχύοντας τον ύπνο, τις δραστηριότητες της καθημερινότητας, τις οργανικές καθημερινές δραστηριότητες και τις εκπαιδευτικές εργασίες.

Η περιπτωσιολογική μελέτη επικεντρώνεται στην οικοδόμηση προσεγγίσεων με βάση τις εκτελεστικές λειτουργίες, την αξιοποίηση της βούλησης, τη μεγιστοποίηση της εξοικείωσης και τη δημιουργία υποστηρικτικών περιβάλλοντων για τη βελτίωση της σύστασης συνηθειών και ρουτίνων. Χρησιμοποιώντας τεκμηριωμένες προσεγγίσεις, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να εφαρμόζουν προσεγγίσεις αυτοπαρακολούθησης, αισθητηριακές στρατηγικές ρύθμισης και συστημικές παρεμβάσεις για τη μεγιστοποίηση διά βίου μοτίβων σκέψης και μεταβολών απόδοσης, συμπεριλαμβανομένης και της κλιμάκωσης επίτευξης στόχων. Το μάθημα περιλαμβάνει επίσης ένα πακέτο πολύτιμων εργαλείων που εξασφαλίζει στους συμμετέχοντες την αποτελεσματική μεταφορά και πρακτική εφαρμογή της γνώσης στο επαγγελματικό τους πεδίο.

Ατζέντα:

  1. Εισαγωγή στη ΔΕΠΥ και παρουσίαση της περιπτωσιολογικής μελέτης: Διερεύνηση των θεμελιωδών εννοιών της ΔΕΠΥ και παρουσίαση της συγκεκριμένης περιπτωσιολογικής μελέτης με επισήμανση των πιο σημαντικών δυσκολιών και ιδιαίτερων χαρακτηριστικών.
  2. Θεραπευτική διαδικασία/ Κλινικός συλλογισμός: Ανάλυση της θεραπευτικής διαδικασίας με έμφαση σε μια προσέγγιση από πάνω προς τα κάτω και μια πολυδιάστατη διαδικασία αξιολόγησης για τον προσδιορισμό των αναγκών έργου ενός παιδιού με ΔΕΠΥ.
  3. Ανάπτυξη εξοικείωσης: Εξέταση της ανάπτυξης εξοικείωσης σε παιδιατρικούς ασθενείς με έμφαση στην οικοδόμηση διά βίου συνηθειών και ρουτινών.
  4. Διαδικασία αξιολόγησης και αποτελέσματα για την περίπτωση: Συζήτηση της διαδικασίας αξιολόγησης με ενσωμάτωση τεκμηριωμένων προσεγγίσεων για τον προσδιορισμό των αναγκών έργου και την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων των παρεμβάσεων.
  5. Εκτελεστική λειτουργία και βάσεις της αυτορρύθμισης: Διερεύνηση των θεμελιωδών εννοιών της εκτελεστικής λειτουργίας και της αυτορρύθμισης, οι οποίες είναι ουσιώδεις για την κατανόηση και την αντιμετώπιση δυσκολιών που σχετίζονται με τη ΔΕΠΥ.
  6. Παρέμβαση: Ύπνος: Ανάπτυξη στρατηγικών παρέμβασης για την αντιμετώπιση των δυσκολιών ύπνου με χρήση τεκμηριωμένων προσεγγίσεων και αισθητηριακών στρατηγικών ρύθμισης.
  7. Παρέμβαση: Οργάνωση δωματίου Παροχή πρακτικών παρεμβάσεων για την οργάνωση του παιδικού δωματίου με τη δημιουργία υποστηρικτικού περιβάλλοντος που οδηγεί σε μέγιστη απόδοση.
  8. Παρέμβαση: Πρωινή ρουτίνα καθημερινών δραστηριοτήτων: Σχεδιασμός παρεμβάσεων για την ενίσχυση των ρουτινών που σχετίζονται με τις δραστηριότητες της καθημερινότητας και την καλλιέργεια της ανεξαρτησίας και της ικανότητας αυτορρύθμισης.
  9. Παρέμβαση: Ενεργός συμμετοχή και απόδοση στις σχολικές εργασίες: Διερεύνηση αποτελεσματικών παρεμβάσεων για τη βελτίωση της ενασχόλησης με τις σχολικές εργασίες και της απόδοσης σε αυτές με ενσωμάτωση προσεγγίσεων με βάση τις εκτελεστικές λειτουργίες.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

  Παρουσίαση
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε
  Διαλέξεις
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε
  Ολοκλήρωση
Διαθέσιμο σε μέρες
μέρες αφού εγγραφείτε

Συχνές Ερωτήσεις


Πότε ξεκινά και τελειώνει το σεμινάριο;

Το σεμινάριο ξεκινά τώρα και δεν τελειώνει ποτέ! Είναι ένα εντελώς self-paced διαδικτυακό μάθημα - εσείς αποφασίζετε πότε ξεκινάτε και πότε τελειώνετε.


Πώς λαμβάνω το πιστοποιητικό παρακολούθησης;

Το λαμβάνετε σε ηλεκτρονική μορφή μέσω email, αυτόματα από το σύστημα, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.


Πόσο καιρό έχω πρόσβαση στο σεμινάριο;

Εφ' όρου ζωής. Μετά την εγγραφή, έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε αυτό το σεμινάριο για όσο χρονικό διάστημα θέλετε - σε όλες τις συσκευές που διαθέτετε.

Nicole Quint, PhD, Dr.OT, OTR/L



Η Nicole Quint είναι εγκεκριμένη εργοθεραπεύτρια με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στην παιδιατρική πρακτική, με εξειδίκευση στην αισθητηριακή επεξεργασία, στις δεξιότητες εκτελεστικής λειτουργίας, στις στρατηγικές συμπεριφοράς και στην κοινωνική συναισθηματική μάθηση. Η κλινική της πρακτική περιλαμβάνει εργασία σε νοσοκομείο, κατ' οίκον θεραπεία, εξωτερικά ιατρεία και σχολεία. Η Δρ Quint είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια στο Τμήμα Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Nova Southeastern και παρέχει διδασκαλία τόσο στο μεταπτυχιακό όσο και στο διδακτορικό πρόγραμμα από το 2009. Παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες ειδικά για τη στήριξη στα σχολεία, την αξιολόγηση των συγκρούσεων, την καθοδήγηση, την ανάπτυξη και την αξιολόγηση προγραμμάτων, καθώς και την ανάπτυξη καινοτόμων πρακτικών. Έχει εκτεταμένη παρουσία σε τοπικές, πολιτειακές και εθνικές πλατφόρμες συνεδρίων, συμπεριλαμβανομένης της Ομάδας Εργοθεραπείας Region 7 South, της Ένωσης Εργοθεραπείας της Φλόριντα (FOTA), της Αμερικανικής Ένωσης Εργοθεραπείας (AOTA), του Ετήσιου Συνεδρίου του Τμήματος Παιδιατρικής, του Ετήσιου Συνεδρίου της Ακαδημίας Παιδιατρικής Φυσικοθεραπείας (SoPAC, APPTA), καθώς και παρουσίαση στο Καναδικό Συνέδριο Εργοθεραπείας το 2018.