Αυτόματη αναπαραγωγή
Αυτόματη συμπλήρωση
Προηγούμενη διάλεξη
Ολοκλήρωση και συνέχεια
Αυτορρύθμιση στο σχολείο για παιδιά με αυτισμό, ΔΕΠΥ ή αισθητηριακές/συναισθηματικές προκλήσεις
Παρουσίαση
Τι θα μάθετε σε αυτό το σεμινάριο (1:58)
Συνοδευτικό υλικό
Chat Room εκπαιδευόμενων
Εισαγωγή και νευροανατομία
1.2 Είναι μια ενέργεια εξισορρόπησης (3:25)
1.3 Αυτισμός και εγκεφαλικές συνδέσεις (13:56)
1.4 Ας μιλήσουμε για το νευρικό σύστημα (9:38)
1.5 Αυτισμός και κοινωνική αλληλεπίδραση (6:38)
Φυλλάδιο εργασίας: Νευρικό σύστημα
Κουίζ αυτοαξιολόγησης
Στρατηγικές αυτορρύθμισης
2.1 Τεχνικές ρύθμισης (9:40)
2.2 Παραμένοντας ήρεμοι στο σχολείο (4:44)
Φυλλάδια εργασίας 2 & 3
2.3 Η δύναμη της άσκησης (13:30)
Φυλλάδιο εργασίας 4
2.4 Αισθητηριακά fidgets και στρατηγικές (11:12)
2.5 Σταδιακή έκθεση (7:26)
Κουίζ αυτοαξιολόγησης
Τι πρέπει να κάνετε στον αυτισμό
3.1 Οπτικά προγράμματα (9:39)
3.2 Χρήση βίντεο (13:37)
3.3 Μεταβάσεις (5:17)
3.4 Εξατομικευμένες (κοινωνικές) ιστορίες (7:23)
Φυλλάδια εργασίας 5 & 6
Κουίζ αυτοαξιολόγησης
Αυτισμός: Περιοριστικές και επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές
4.1 Υψηλότερη - χαμηλότερη τάξη γνωστικών δεξιοτήτων (20:28)
4.2 Συμπεριφορές σε βρέφη (8:39)
4.3 Διαδράσεις με την καθοδήγηση του παιδιού (9:16)
Κουίζ αυτοαξιολόγησης
Βοηθώντας παιδιά με ΔΕΠΥ
5.1 Οργάνωση (8:14)
5.2 Αυτό-οργάνωση (9:46)
5.3 Διαχείριση ενέργειας (12:53)
Φυλλάδιο εργασίας 7
Κουίζ αυτοαξιολόγησης
Κοινωνική ρύθμιση
6.1 Οι κοινωνικές δυσκολίες (8:20)
6.2 Ενίσχυση της κοινωνικής θέσης (13:22)
Κουίζ αυτοαξιολόγησης
Κέρδισε 10% έκπτωση
Ολοκλήρωση
Αξιολόγηση σεμιναρίου
Teach online with
Αξιολόγηση σεμιναρίου
Το περιεχόμενο της διάλεξης είναι κλειδωμένο
Εάν έχετε ήδη εγγραφεί,
θα πρέπει να συνδεθείτε
.
Εγγραφείτε στο σεμινάριο