Αυτό το βιντεοσκοπημένο σεμινάριο, διάρκειας 3 ωρών, σας διδάσκει εμπεριστατωμένες τεχνικές για να διατηρείτε τα παιδιά - και τα παιδιά με αυτισμό και ΔΕΠΥ - συγκεντρωμένα στην τάξη, κατά τη διάρκεια των θεραπευτικών συνεδριών και στο σπίτι. Η Teresa Garland, MOT, OTR/L, ως συγγραφέας και διεθνής ομιλήτρια, έχει εκπαιδεύσει πάνω από 10.000 θεραπευτές και εκπαιδευτικούς στην τέχνη της εφαρμογής παρεμβάσεων αυτορρύθμισης σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού ή με συναισθηματικές/αισθητηριακές διαταραχές. Το Σεμινάριο έχει ελληνικούς υπότιτλους.
Παρακολουθήστε το όποτε θέλετε, όπου θέλετε, σε PC, tablet ή smartphone
Τι θα μάθετε
✔ Χρησιμοποιήστε εμπεριστατωμένες τεχνικές ρύθμισης για την εκπαίδευση των παιδιών να ρυθμίζουν τα επίπεδα της ενέργειάς τους και τα συναισθήματά τους.
✔ Δημιουργήστε 4λεπτές ασκήσεις – ιστορίες με Εκπαίδευση Διαστήματος Υψηλής Έντασης (HIIT) για καθημερινή χρήση μέσα στην τάξη ως δραστηριότητες αυτορρύθμισης.
✔ Σχεδιάστε και εφαρμόστε μια αισθητηριακή δραστηριότητα «σταδιακής έκθεσης» για να βοηθήσετε ένα παιδί στο φάσμα του αυτισμού να μάθει να ανέχεται αισθήσεις αφής και ήχου μέσα στην τάξη.
✔ Χρησιμοποιήστε λίστες, προγράμματα & ιστορίες για να μειώσετε την έκπληξη και το άγχος των παιδιών στο φάσμα του αυτισμού, τόσο εντός όσο και εκτός τάξης.
✔ Δημιουργήστε μια παρέμβαση αυτορρύθμισης «Στόχοι + Κανόνες Όταν-Τότε» για ολόκληρη την τάξη με εξατομικευμένους στόχους και κανόνες για τα παιδιά με ΔΕΠΥ ως τρόπο να αυξήσουν τις θετικές συμπεριφορές τους μέσα στην τάξη.
✔ Αναπτύξτε δραστηριότητες που βοηθούν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας με αυτισμό να αυξήσουν τη χρήση των μυών του προσώπου τους, τους μύες των φωνητικών χορδών και τις δεξιότητες αυτοκαθησυχασμού ως προετοιμασία για την εκμάθηση αποκρίσεων κοινωνικής αλληλεπίδρασης (σε αντίθεση με αποκρίσεις μάχης/φυγής) προκειμένου να διαχειριστούν στιγμές πρόκλησης, τόσο εντός όσο και εκτός τάξης.
Περιγραφή
Αυτό το σεμινάριο σας διδάσκει τεχνικές για να διατηρείτε τα παιδιά— και τα παιδιά με αυτισμό και ΔΕΠΥ—ήρεμα και συγκεντρωμένα στην τάξη, κατά τη διάρκεια θεραπευτικών συνεδριών και στο σπίτι. Μάθετε τα μυστικά και τις στρατηγικές για να διατηρείτε τα παιδιά σε αυτορρύθμιση. Οι τεχνικές μας κυμαίνονται από απλούς, «άμεσους» τρόπους για ηρεμία έως μακροχρόνιες παρεμβάσεις για τη διαμόρφωση συμπεριφορών.
Καλύπτουμε βασικές μεθόδους που επιτρέπουν στα παιδιά με αυτισμό να συμμετέχουν με ευκολία στην τάξη, συμπεριφορικές τεχνικές για τη μείωση επαναλαμβανόμενων και περιοριστικών συμπεριφορών και στρατηγικές και προγράμματα για παιδιά με αισθητηριακές ανάγκες. Για όσους εργάζονται με παιδιά με ΔΕΠΥ, θα μάθετε μεθόδους που θα βοηθήσουν τα παιδιά να παραμείνουν οργανωμένα, να διαχειρίζονται την ενέργειά τους, να μάθουν θετικές συμπεριφορές και να βελτιώσουν τη σχέση τους με τους συνομηλίκους.
Επιπροσθέτως, θα συζητήσουμε δύο ερευνητικές θεωρίες που μας βοηθούν να βρούμε τρόπους διάδρασης με τα παιδιά. Η ενότητα για τη νευροανατομία σας ενημερώνει για τις πιο πρόσφατες θεωρίες σχετικά με τα υποβόσκοντα αίτια του αυτισμού και τι σημαίνει αυτό για τη δική σας πρακτική.
Περιεχόμενα:
Οι πολλές προκλήσεις της αυτορρύθμισης
- Εξισορρόπηση των αναγκών σώματος, εγκεφάλου, αισθήσεων, συναισθημάτων και κοινωνικού εαυτού
- Νευροανατομία αυτορρύθμισης
- Μάχη/φυγή σε αντίθεση με κοινωνική αλληλεπίδραση
- Συναισθηματική ρύθμιση και αισθητηριακή ρύθμιση
Αυτορρύθμιση για όλες τις ηλικιακές ομάδες και τους τύπους συμπεριφοράς
- Βαριά δουλειά, άσκηση και παιχνίδι
- Τεχνικές ηρεμίας και στρατηγικές για παιδιά από προσχολική ηλικία και πάνω
- Αισθητηριακές στρατηγικές και σταδιακή έκθεση
- Επαναπροσδιορισμός της τάξης για αισθητηριακά θέματα
- Άσκηση και αεροβική τάξης (HIIT)
- Διαχείριση ενέργειας και συναισθημάτων
Διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Τεχνικές που θα πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιείτε
- Λίστες δέσμευσης, ιστορίες και μεταβάσεις (διασκεδαστικές και εύκολες!)
- Συνέπεια ως τρόπος λειτουργίας
- Παρεμβάσεις περιοριστικής επαναλαμβανόμενης συμπεριφοράς (RRB)
ΔΕΠΥ: αποτελεσματικές παρεμβάσεις
- Καινοτόμες τεχνικές οργάνωσης
- Αυτοδιαχείριση μέσα στην τάξη
- Κανόνες Όταν-Τότε για το σύνολο της τάξης
- Δραστηριότητες γείωσης για μετά το σχολείο
Στρατηγικές κοινωνικοποίησης
- Καθοδήγηση ομότιμων
- Κοινωνική επάρκεια και γιατί αυτό βοηθά στην ακαδημαϊκή πορεία
Πρόγραμμα Σεμιναρίου
Teresa Garland, MOT, OTR/L
Η Teresa Garland, MOT, OTR/L, είναι εργοθεραπεύτρια και συγγραφέας που εξειδικεύεται στην αυτορρύθμιση και σε αισθητηριακά θέματα και θέματα ρύθμισης. Έχει εργαστεί σε σχολεία, κλινικές αισθητηριακών προβλημάτων και ιατρικά πλαίσια με παιδιά, εφήβους και ενηλίκους που αντιμετωπίζουν διαταραχές αισθητηριακής επεξεργασίας, διαταραχές ΔΑΦ και ΔΕΠΥ. Επίσης, είναι συγγραφέας του βραβευμένου βιβλίου «Self-Regulation Interventions and Strategies: Keeping the Body, Mind and Emotions on Task in Children with Autism, ADHD or Sensory Disorders» (PESI, 2014). Το εγχειρίδιό της «Hands-on Activities for Children with Autism & Sensory Disorders» δημοσιεύτηκε τον Απρίλιο του 2016 (PESI).
Ως συγγραφέας και διεθνής ομιλήτρια, η κ. Garland έχει εκπαιδεύσει πάνω από 10.000 θεραπευτές και δασκάλους στην τέχνη της εφαρμογής παρεμβάσεων αυτορρύθμισης σε παιδιά στο φάσμα του αυτισμού ή με συναισθηματικές / αισθητηριακές διαταραχές. Η Ms. Garland έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην εργοθεραπεία από το University of New Mexico.
Συχνές Ερωτήσεις
Πότε ξεκινά και τελειώνει το σεμινάριο;
Το σεμινάριο ξεκινά τώρα και δεν τελειώνει ποτέ! Είναι ένα εντελώς self-paced διαδικτυακό μάθημα - εσείς αποφασίζετε πότε ξεκινάτε και πότε τελειώνετε.
Πώς λαμβάνω το πιστοποιητικό παρακολούθησης;
Το λαμβάνετε σε ηλεκτρονική μορφή μέσω email, αυτόματα από το σύστημα, με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου.
Πόσο καιρό έχω πρόσβαση στο σεμινάριο;
Εφ' όρου ζωής. Μετά την εγγραφή, έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε αυτό το σεμινάριο για όσο χρονικό διάστημα θέλετε - σε όλες τις συσκευές που διαθέτετε.